Uslovi kupovine o kojima Vas ovim putem obaveštavamo kao posetioce naše veb strane važe za prodaju proizvoda iz prodajnog asortimana Gastronaut doo, sa sedištem u ul. Temerinska 31, 21000 Novi Sad (U daljem tekstu: Trgovac) putem internet stranice www.gshospitality.rs
Osnovni podaci o firmi
Poslovno ime: Gastronaut doo.
Adresa: Temerinska 31, 21000 Novi Sad.
Delatnost: Nespecijalizovana trgovina na Veliko.
Šifra delatnosti: 4690
Matični broj: 20943998
Poreski broj (PIB): 108165314
Web adresa: www.gshospitality.rs
Kontakt telefon: +381113091911
Kontakt e-mail: office@gshospitality.rs
Postupak kupovine
Kupovina proizvoda koji se prodaju putem sajta gshospitality.rs se može izvršiti od strane posetilaca sajta.
Poručivanjem proizvoda kupac prihvata ove Uslove kupovine.
Smatraće se da je potvrdom poručivanja od strane Trgovca zaključen ugovor između Trgovca i kupca.
Kupovina
Kupovina može biti izvršena od strane posetilaca sajta unosom traženih podataka: ime, prezime, adresa, kontakt telefon, kontakt e-mail.
Troškovi dostave su uključeni u cenu proizvoda ukoliko se kupac nalazi na teritoriji Beograda ili Novog Sada, a naknadno se obračunavaju u procesu kupovine na osnovu izabranih proizvoda, načina dostave i adrese za isporuku.
Izjava o konverziji
Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD). Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se kurs (srednji kurs Narodne Banke Srbije). Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu. Hvala Vam na razumevanju.
Načini plaćanja
Plaćanje porudžbine izvršene putem sajta gshospitality.rs je moguće izvršiti platnim karticama.
Račun će kupcu biti dostavljen uz porudžbinu i na e-mail.
Lager
Na sajtu gshospitality.rs postoji opcija praćenja dostupnih količina od pojedinačnih uređaja I proizvoda. Validne dostupne količine koje su važne za kupce jesu isključivo one koje se pojave prilikom kupovine proizvoda, u prodajnoj korpi. Gastronaut doo zadržava sva prava da količine u svakom trenutku menja, shodno promeni stanja u magacinu.
Dostava
Nakon slanja porudžbine od strane Kupca počinje status obrade porudžbine. Tokom obrade na mail adresu kupca biće poslato obaveštenje o potvrdi porudžbine.
U slučaju bilo kakvih nejasnoća ili problema vezanih za porudžbinu, Trgovac će kontaktirati kupca bez odlaganja.
Dostravu realizuje trgovac na diskretan, pažljiv i pouzdan način, direktno ili preko kurira u dogovoru sa kupcem.
Cene
Sve cene koje su izkazane na sajtu gshospitality.rs su izražene u dinarima i u njih je uračunat PDV.
Za sve porudžbine uzimaju se važeće cene u trenutku potvrde plaćanja.
Trgovac zadržava pravo da trenutne cene može promeniti u svakom trenutku.
Kupovina robe uz posebne cenovne pogodnosti i/ili uz posebne prodajne podsticaje obavlja u skladu sa Uslovima koji su objavljeni na sajtu, I u vremenskom roku aktuelnih akcija I pomenutih pogodnosti.
Intelektualna svojina
Sav sadržaj (tekstovi, slike i drugi materijali) koji se nalazi na gshospitality.rs predstavlja intelektualnu svojinu Trgovca ili trećih lica od kojih je Trgovac dobio saglasnost za njegovo korišćenje. Zabranjena je svaka upotreba sadržaja sajta gshospitality.rs u komercijalne ili u druge svrhe bez izričite saglasnosti Trgovca.
Politika reklamacija
Obaveštavamo poštovane kupce da reklamacije na robu kupljenu putem našeg sajta mogu izjaviti elektronski na e-mail office@gshospitality.rs.
Postupak reklamacije pokreće kupac popunjavanjem Zahteva za reklamaciju. Obrazac Zahteva za reklamaciju može se preuzeti OVDE. Potrebno je da u obrazac Zahteva za reklamaciju kupac navede sledeće podatke:
Svoje ime i prezime,
adresu stanovanja,
broj telefona i e-mail adresu,
broj računa u banci,
cenu kupljene robe,
opis nesaobraznosti koji roba sadrži / razlog odustajanja,
zahtev kupca u pogledu otklanjanja nesaobraznosti,
datum kada je kupac robu primio,
svojeručni potpis kupca.
Svojim potpisom na Zahtevu za reklamaciju kupac potvrđuje da su podaci navedeni u Zahtevu tačni, kao i da je saglasan da prodavac može potvrdu o prijemu Zahteva za reklamaciju i svoj odgovor na izjavljenu reklamaciju dostaviti elektronskim putem, na e-mail adresu kupca koju je on naveo u podnetom Zahtevu za reklamaciju. Kupac prilikom reklamacije ima pravo da zahteva da se nesaobraznost otkloni o trošku prodavca i to:
opravkom reklamirane robe,
zamenom reklamirane robe za istu ili sličnu robu,
ima pravo da zahteva odgovarajuće umanjenje cene i
raskid ugovora, u kom slučaju je prodavac dužan da kupcu izvrši povrat plaćene kupoprodajne cene.
U skladu sa članom 28. Zakona o zaštiti potrošača, potrošač ima pravo da odustane od ugovora zaključenog na daljinu, odnosno izvan poslovnih prostorija, u roku od 14 dana od dana kada je roba dospela u državinu potrošača.
Potrošač je na osnovu člana 35. Zakona o zaštiti potrošača dužan da vrati robu trgovcu, bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak (Obrazac za raskid ugovora).
Pravo na povraćaj odnosno reklamaciju kupac gubi i u slučajevima neovlašćene dorade proizvoda ili zahvata na proizvodu od strane treće neovlašćene osobe.
Ukoliko ste dobili proizvod koji niste naručili ili ste dobili proizvod sa greškom molimo vas da nas obavestite na e-mail adresu. Troškove povraćaja robe snosi prodavac isključivo u slučaju lošeg kvaliteta proizvoda, dok u ostalim slučajevima troškove povraćaja snosi kupac.
Po prijemu robe Gastronaut će vratiti celokupan iznos novca ili će zameniti oštećeni proizvod.
Rok za povraćaj je 14 dana od dana prijema robe.
Kupac ima pravo vratiti proizvod u sledećim slučajevima:
- isporuka proizvoda koji nije naručen
- isporuka oštećenih proizvoda, a oštećenja su nastala zbog loše manipulacije prilikom isporuke.
Reklamacije koje se šalju paketnom distribucijom moraju biti propisno zapakovane u kartonsku ambalažu. Sve reklamacije koje su neprikladno zapakovane i kod kojih je došlo do vidljivih mehaničkih oštećena prilikom transporta neće biti preuzete nego će biti vraćene pošiljaocu.
Reklamacija je moguća u vidu zamene za neki drugi artikal u roku od mesec dana i to pod uslovom da predmet nije ostećen.
Fizička oštećenja ne podležu garanciji, ne vršimo povraćaj novca.
Povraćaj sredstava
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Firma je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC, Dina i Maestro metoda plaćanja.
Zaštita privatnosti korisnika
U ime Gastronaut doo obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima i podatke neophodne za poslovanje informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa e-mail lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni u Slatkoteka odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.
Zaštita poverljivih podataka o transakciji
Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebnom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije. Sigurnost podataka prilikom kupovine garantuje procesor platnih kartica Banca Intesa a.d. Beograd, pa se tako kompletan proces naplate obavlja na stranicama Banca Intesa a.d. Beograd. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.
Politika privatnosti
Gastronaut doo, sa sedištem u Ul. Temerinska 31, 21000 Novi Sad, PIB: 108165314, MB: 20943998 (u daljem tekstu: Trgovac) posvećuje punu pažnju zaštiti podataka o ličnosti korisnika sajta gshospitality.rs, odnosno kupaca koji od Trgovca kupuju proizvode preko navedenog sajta.
Svi podaci o kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kod Trgovca kojima su podaci neophodni radi obavljanja posla. Trgovac preduzima odgovarajuće zakonske tehničke i organizacione mere radi zaštite od neovlašćenog ili nezakonitog korišćenja ličnih podataka kupca.
Tokom posete sajtu gshospitality.rs Trgovac može prikupiti određene lične informacije koje su neophodne kako bi kupac podesio svoj nalog, kao i podatke koji su neophodni u svrhu naplate ili isporuku porudžbine.
Trgovac neće predati podatke o kupcima koji su prikupljeni putem sajta gshospitality.rs ili koje čuva u bazi registrovanih kupaca bilo kom trećem licu, osim ukoliko je na takvu predaju podataka obavezan u skladu sa važećim zakonima Republike Srbije.
Sajt gshospitality.rs može da prepozna ranijeg korisnika pomoću kolačića. Kolačići personalizuju posete sajtu u skladu sa ličnim potrebama korisnika. Kolačići se mogu onemogućiti podešavanjem Internet postavki uređaja kojim pristupate sajtu.
U ime Gastronaut doo doo obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalititne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla.Svi zaposleni Gastronaut doo odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.
Uslovi garancije za reklamaciju proizvoda
Garantni rok za uređaje I proizvode jasno je naglašen na sajtu gshospitality.rs I osim u slučaju drugačijeg obaveštenja, uvažavaju se reklamacije do 12 meseci od datuma kupovine proizvoda. U dokumentu Uslova garancije koji se može preuzeti OVDE jasno je objašnjeno koji kvarovi I koja oštećenja mogu biti predmet servisa u garantnom roku, a u kom slučaju će servis biti naplaćen.
Prilikom kupovine proizvoda sa sajta gshospitality.rs, smatra se da je kupac upoznat sa uslovima garancije, kao I sa svim uslovima korišćenja I održavanja proizvoda koji su naznačeni na stranici proizvoda, te se reklamacije nastale nestručnim rukovanjem neće uvažavati kao prihvatljive u garantnom roku, I regulisanje kvarova nastalih na taj način biće kupcu I naplaćeno.
Završne odredbe
Na sva pitanja u vezi sa poručivanjem robe putem sajta gshospitality.rs koja nisu uređena ovim Uslovima kupovine primenjivaće se odredbe važećeg zakona u Republici Srbiji.
Ugovorne strane će nastojati da sva eventualna sporna pitanja reše mirnim putem, a ukoliko to ne bude moguće, takav spor će rešiti pred stvarnim nadležnim sudom u Beogradu.
Trgovac zadržava pravo da ove uslove kupovine menja bez prethodne najave, uz objavu na gshospitality.rs